Hoe kan je het beste koel blijven op een feest waar het erg warm is, en je een pak aanhebt wat je hele lichaam bedekt?

ik wil niet zoveel zweten dat ik door de mensenmassa heendrijf zeg maar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een (v hals) t-shirt onder het pak ipv een hemd... Verder is een zomerpak natuurlijk koeler dan een normaal/winterpak dus als je die hebt geeft dat wellicht de voorkeur.

Er zijn ook okselpads of hoe het mag heten bv. bij kruidvat, ben alleen ff de naam kwijt maar als je op stap gaat is dat erg nuttig ivm zweetvlek onder je arm, en als het gezellig is willen die nog wel eens de lucht in, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor pak je aan hebt. Als je bent verkleed als paashaas, zou ik zeggen: Gewoon uit doen.
Om af te koelen kun je het beste veel water drinken! Absoluut geen alcohol, want dan ga je bijna koken.
En anders kun je nog ff kijken of je af en toe naar buiten kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dunne stof voor het pak en een dun shirtje of hemdje eronder dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je een kwaliteitspak hebt. Dan zweet je bijna niet. Veel polyester in je pak? Veel zweten en plakken.
Af en toe naar buiten lopeb(roken/ of praatje maken) kan je afkoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga als lucifer !! Gewoon bloot lopen, dan krijg je vanzelf een rooie kop ;)
13 jaar geleden
Neem een washandje mee, maak het af en toe nat en leg het in je nek (als het kan onder je pak)! Verder af en toe je gezicht of haar natmaken en veel drinken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt snel afkoelen door koud water over de binnenkant van je polsen te laten stromen, doordat daar grote bloedvaten lopen.