Hoe krijg ik de waarheid uit me vriendin,ik heb gezien dat ze vreemdgegaan is maar zij ontkent

Ik heb gezegd dat ik het toevallig zag is ook zo maar zij ontkent

Weet jij het antwoord?

/2500

Dump, laten vallen als een baksteen!

Dan zeg je dat je het hebt gezien, exact waar wat en hoe en met wie (omschrijving)... Of heb je iets willen zien wat je mogleijk dus verkeerd hebt gezien? Dan kan ook en in dat geval ontkent ze natuurlijk niet... Maar goed, als ik dat zou hebben en dus geen vertrouwen was het over... Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen naar mijn mening.

Haar eerst zeggen dat je snapt dat ook zij foutn kan maken en dat je het haar vergeeft

Als ze blijft ontkenne en je weet het zeker... Dumpe

Alles behalve betrouwbaar, je verdient beter!

Wat een onzin, als je het zelf gezien hebt, je weet het zeker en zij ontkent glashard, dan is het toch een leugenachtige griet en wil je toch niks meer met haar te maken hebben? Ben je zo wanhopig? Of weet je het toch niet zo zeker?

De antwoorden en reacties lezende denk ik dat het zinloos is de waarheid uit je vriendin te krijgen. Waarom hecht je er zoveel waarde aan om te praten met een leugenaar? Je wil en mag niet folteren, bewijzen werkt niet, nu kwel je alleen jezelf. Hou de eer aan jezelf, praat niet jet een leugenaar. Das dweilen net de kraan open. Dreig haar de relatie te eindigen omdat je dit zo niet wil. Laat haar jouw vraag en de antwoorden en reacties van jouw gv lezen. Ze weet dan jouw nening en onze antwoorden. Dan zeg je nog 1x, vertel het me, of ik ben weg!

gezien je extra uitleg bij je vraag vraag ik me af of JIJ wel de waarheid spreekt. je ziet het of je ziet het niet.... en niet 'ik heb gezegd dat ik het toevallig zag is ook zo' waarom wil je de 'waarheid' uit haar krijgen als je al weet wat de waarheid is? waarheidspillen bestaan in ieder geval niet (je andere vraag) als jij zeker weet dat ze vreemd is gegaan, en zeker weet dat jij iets hebt gezien wat ook écht vreemdgaan is voor jou denk ik dat je een keuze moet maken. is dat niet het geval, dan zou je haar op haar woord moeten geloven en het voordeel van de twijfel geven. je vriendin zou na moeten denken of ze wel een relatie wil hebben met iemand die haar niet vertrouwd als ze niet vreemd is gegaan. kortom, doe volwassen en praat erover. als ieders op zijn eigen eilandje blijft kloten weet je zeker dat je nergens komt

Wat versta je onder vreemdgaan ? Alleen maar zoenen of "all the way" ? Dat laatste doe je toch niet zo maar ergens waar iedereen het zien kan lijkt me. Maar goed, wat jij hebt gezien heb je gezien, en zij ontkent het, maar je bent niet blind. Ik zou er verder geen woorden meer aan vuil maken. Als ik zou merken dat mijn vriendin over zoiets tegen mij zou liegen, of het überhaupt doen, was het bij mij einde oefening.

Uitmaken, vreemdgaan op zich kan al niet, en er dan ook nog over liegen: nog erger. Sterkte!

Als je vriendin de waarheid niet wil vertellen, wat dan volgens jou de waarheid is, wat doe je dan nog bij haar? Je kunt er de waarheid echt niet uitslaan. Maak het uit voordat het te laat is, want je vertrouwt haar niet meer en een relatie op basis van wantrouwen is geen goede relatie.

Als je het zelf gezien hebt, dan moet je voor jezelf de conclusie trekken, wil ik hiermee door of niet. Zeker dan ook nog na de ontkenning zou ik zeggen dat het niet zo'n ontzettend betrouwbaar figuur is, en zeker niet is gestikt in haar eerste leugentje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100