Voelt katerhhoofdpijn anders dan 'gewone' hoofdpijn?

Ik heb nog nooit een kater gehad (ook niet van plan te krijgen), dus ik ben wel benieuwd of daar verschil in zit!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het verschil tussen hoofdpijn en een kater is dat je een kater door je hele lichaam voelt, je voelt je trillerig, koud, draaierig en meestal als je je hoofd draait of beweegt, beweegt alles om je heen mee. Ook heb je een raar gevoel in je buik. Vandaar dat je je misselijk voelt.
Het gevoel heb je over je hel lichaam en niet alleen in je hoofd zoals met hoofdpijn.

Toegevoegd na 50 seconden:
hel moet hele zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat ik zelf ook altijd ervaar is dat een kater pijn doet aan je hele hoofd, terwijl gewone hoofdpijn zich meestal concentreert op een kleiner gebied.