Welke hoestdrank is neutraal van smaak?

Tegen een 'slijmerige' hoest. Neutraal/smaakloos of dropsmaak/fruitig maar geen chemisch vies goedje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (5)

Geen enkele hoestdrank. Fluimucil heeft hoest zuigtabletjes die erg lekker smaken naar citrus. Ik heb de laatste keer maar die genomen omdat ik een vreselijke hekel aan hoestdrankjes heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de suikervrije hoestsiroop van Tussistin/VSM aangenaam smaken. Dat is homeopathisch en bevat per 100 g siroop: Antimonium sulphuratum auratum D6 5 g, Bryonia cretica D3 5 g, Drosera rotundifolia D3 5 g, Eucalyptus globulus D3 5 g, Ipecacuanha D4 5 g. Hulpstoffen: steranijs extract, water, glycerol (E422) xylitol en alcohol; alcoholgehalte 2,9 % (v/v).
De hoestprikkel vermindert, het slijm komt los en bovendien vermindert de slijmvorming.
Amadea
13 jaar geleden
ik weet niet of je van anijs houd ma die hoestdrank vind ik persoonlijk lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van een soort drop/honingsmaak houdt: santesapina van Dr. Vogel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon normale ouderwetse Drop Hoestsiroop. Bij de meeste drogisten en apotheken wel te krijgen en anders bij de reformwinkel. Helpt prima, en is heerlijk! Als je tenminste van drop houdt.