Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke hoestdrank is neutraal van smaak?

Tegen een 'slijmerige' hoest. Neutraal/smaakloos of dropsmaak/fruitig maar geen chemisch vies goedje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Geen enkele hoestdrank. Fluimucil heeft hoest zuigtabletjes die erg lekker smaken naar citrus. Ik heb de laatste keer maar die genomen omdat ik een vreselijke hekel aan hoestdrankjes heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de suikervrije hoestsiroop van Tussistin/VSM aangenaam smaken. Dat is homeopathisch en bevat per 100 g siroop: Antimonium sulphuratum auratum D6 5 g, Bryonia cretica D3 5 g, Drosera rotundifolia D3 5 g, Eucalyptus globulus D3 5 g, Ipecacuanha D4 5 g. Hulpstoffen: steranijs extract, water, glycerol (E422) xylitol en alcohol; alcoholgehalte 2,9 % (v/v).
De hoestprikkel vermindert, het slijm komt los en bovendien vermindert de slijmvorming.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
ik weet niet of je van anijs houd ma die hoestdrank vind ik persoonlijk lekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van een soort drop/honingsmaak houdt: santesapina van Dr. Vogel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon normale ouderwetse Drop Hoestsiroop. Bij de meeste drogisten en apotheken wel te krijgen en anders bij de reformwinkel. Helpt prima, en is heerlijk! Als je tenminste van drop houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding