Deze vraag is al eens gevraagd alleen dan een beetje anders.

Kan wel het een antwoord van daar kopiëren en hier plakken maar het lijkt me handiger als u zelf even rond kijkt!

Toegevoegd na 23 seconden:
kan wel een*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel gemeentelijke archieven zijn al gedigitaliseerd en via het internet te bezoeken. Let op je kan alleen kijken naar overlijdensgegevens ouder dan 50 jaar, huwelijksgegevens ouder dan 75 jaar en geboortegegevens ouder dan 100 jaar. Dus probeer eerst bij je grootouders te vragen over hun grootouders en dan ben je op weg. Vervolgens kan je die oude namen ook invoeren in Google en dan zie je vaak stambomen op internet staan waarin jouw voorouder ook in voorkomt. Dat is mij al vaak gelukt.