Waarom worden roodharige Ginger genoemd ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit je Top Gear te kijken? :D

Antwoorden (2)

Ginger is een Engels woord dat gember betekent. Maar het betekent ook rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle roodharigen worden ginger genoemd. Alleen maar als ze rood-oranje haren hebben, bleke huid en vlekken. Normale roodharige meiden worden ook stoeipoezen genoemd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, ja hoor! Ik ben toch echt een normale roodharige, of niet abnormaler dan andere mensen, maar om nu te zeggen dat ik een stoeipoes ben? LOL, alles op z'n tijd en plaats he zullen we maar zeggen? :D :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, maar over het algemeen is dat zo. Rode haren = sexy!