kan zwart haar echt in een nacht grijs worden?

Er gaat een gerucht dat het mogelijk is dat mensen in één nacht grijs worden. Meestal gebeurt dit na een traumatische ervaring. Ik wil graag weten of dit een broodje aap verhaal is ja of nee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop het niet haha

Het beste antwoord

Ja dat kan echt.....vooral bij de slapen is het in één nacht grijs! De rest komt er langzaam bij! Dit ontstaat door een trauma! Mijn moeder heeft het gehad op haar 23e toen mijn vader overleed en zij dus alleen achterbleef met een kindje van 6 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heftig!! Maar het kan wel dus. Bedankt voor de reactie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, mijn moeder is nu 57 en vanaf haar 40ste al spierwit!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemensen! Wat een ongeloof moet jouw moeder gehad hebben op die ochtend. Boven op het verdriet. Heftig hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Top10: HOEZO ONGELOOF??
Mymelody: even je leeftijd uitg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies momopoyolo??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus het heeft 27 jaar geduurt voordat we helemaal wit was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er staat vanaf haar 40ste was ze al spierwit, dus dat is 17 jaar! (23+17=40)

Andere antwoorden (6)

Lijkt me sterk. Heb het ook wel eens horen zeggen, maar ben nog nooit iemand tegengekomen die dit overkomen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt mij niet mogelijk. Misschien een paar maar niet allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 zwarte haar zou in 1 nacht wel zwart kunnen worden, het hangt er vanaf hoe lang je slaat.
maar alle haren nooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan.
Mijn oma is van de 1 op de andere dag spierwit geworden toen haar dochtertje (toen een jaar of 4)voor haar ogen onder de melkwagen kwam en in overleed.
Ze was toen in de 30 en is de rest van haar leven spierwit gebleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet een leuk voorbeeld natuurlijk, maar dit is wel wat ik bedoel. Het kan dus wel degelijk. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet leuk. Maar het is ondertussen al een jaar of 80 geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooooooo dan mag je er bijna om lachen. :)
Ja! In mijn familie heb ik dat meegemaakt!
Een vader werd geconfronteerd met z'n zeer ernstig gewond kind. Zijn zwarte haar was binnen 24 uur grijs geworden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is een broodje aap verhaal. Haar is dood weefsel dat niet van kleur kan veranderen uit zichzelf (wel met verf, natuurlijk..).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ondanks alle persoonlijke verhalen ben ik helemaal niet overtuigd. het is natuurlijk wel een sterk verhaal. ik ben geneigd meer in de wetenschap te geloven. menselijke overlevering (zelfs eigen ervaringen worden vaak niet waarheidsgetrouw herinnerd) is erg onbetrouwbaar. + dus voor je waarschijnlijk impopulaire maar juiste antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neig toch ook naar de wetenschap te gaan. Maar de persoonlijke verhalen spreken mij ook aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat we niet geloofd worden, ik ben hier niet om sensatieverhalen op te hangen. Zie je hoe grijs ik al ben, mijn vader is overleden in mijn verhaal....ik ben al vanaf mijn 21ste grijs aan het worden!