Afweer systeem?

Hi, ik was vanmiddag bij een stel jongens die altijd in de weer zijn met brommers, bouwen van cv-wagen, beetje fikkie stoken (ook plastic e.d.) of deze jongens omdat ze altijd in de weer zijn een juist hogere weerstand hebben dan iemand die gewoon netjes fruit eet, 1u per dag buiten is, en aan genoeg sport doet. Want ik hoor hun nooit klagen, en ze zijn allen nooit ziek, terwijl ze vaker alcohol etc nuttigen als mij.

Dus mijn vraag: hebben deze jongens door hun bezigheden een betere afweer, of is dat genetisch bepaald?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben er overtuigd van dat die mensen geen hogere weerstand opbouwen dan jou. Vele zaken kunnen door zeker verbranden van plastiek enz in hun lichaam schade berokken maar die schade zou later kunnen uitgroeien tot gevaarlijke ziekten zoals kanker , bloedziekten. dit kan 10 tot 20 jaar over gaan, maar gezond is het echt niet. Hou het dan beter bij fruit en een uurtje buiten :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u

Andere antwoorden (2)

Dat zijn bikkels en die zeuren weinig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongetwijfeld ontwikkelen mensen die het vaak niet zo nauw nemen een hogere resistentie en eventuele giftige stoffen leiden vaak pas na tientallen jaren tot problemen.
Persoonlijk denk ik ook dat lekker samen onbezorgd bezig zijn met leuke projecten een mate van geestelijk welbevinden veroorzaakt die heel weerstandverhogend uitpakt.