Waarom hebben sommige mensen rode puntjes op het haar?

Ik heb een haaronderzoek met behulp van een microscoop gemaakt. Het blijkt dat op het haar zeer kleine rode puntjes zich bevinden. De betreffende persoon is van afkomst Spanjaard en is ca. 30 jaar oud. Deze rode puntjes kun je alleen maar met de microscoop zien.
Het zou super van jou zijn als je mij een verklaring hiervoor geven kunt. Dankje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben benieuwd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant! Gv +
itsme
13 jaar geleden
Zitten die rode puntjes dicht bij elkaar, in groepjes, of zijn ze regelmatig verdeeld over de haar?
Heb je meerdere haren van deze persoon onderzocht of maar 1?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raar dat niemand een antwoord weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zitten regelmatig verdeeld. Ik heb meerdere haren met de microscoop onderzocht.

Het beste antwoord

Helaas heb ik ook geen antwoord op je vraag kunnen vinden, terwijl ik er aardig wat tijd aan heb gespendeerd op het web. Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar het antwoord geworden.
Het is dat deze vraag bijna gesloten wordt, anders had ik contact gezocht met het haarinstituut o.i.d. om te vragen of zij het antwoord weten.
Ik scheep je dus af met alleen deze tip ;)
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de enige antwoord die ik kreeg, dus is het ook de beste.