Mijn cyclus is duidelijk veel minder dan 28 dagen..kan dit een teken van de overgang zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet echt regelmatig al een tijdje een cyclus van ongeveer 21 dagen...maar nu nog korter.

Antwoorden (3)

Als het voorheen langer was, zou dat kunnen. Maar er kan ook iets anders aan de hand zijn, overleg voor de zekerheid met je huisarts (die kan evt. ook een bloedtest doen om te kijken of de overgang aanstaande/bezig is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou toch een afspraak maken bij de huisarts. Ik heb zelf nogal vervelende ervaringen op dit gebied en achteraf gezien had ik veel eerder aan de bel moeten trekken. Als je in de overgang komt zou wellicht een spiraaltje kunnen helpen. Maar nogmaals, maak een afspraak, loop hier niet te lang mee rond. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou best kunnen. Maar er kan ook iets heel anders aan de hand zijn. Dus: ga naar je huisarts, die kan je meer vertellen.