is het normaal als je alcohol drinkt dat je beetje zilver/grijs achtige kleur in je ogen krijgt terwijl ze normaal bruin/zwart zijn

meestal als ik drink en dan maak het niet uit 2 glazen of meer krijg ik een grijs achtige zilvere glans..en niet dat ik dronken ben dan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nooit van gehoord!
't Zou de alcoholcontrole wel vergemakkelijken als mensen geen blaastest meer hoeven te doen, maar dat de zilverachtige kleur al laat zien dat je wat gedronken hebt:)

Kan het ook zijn dat JIJ dat alleen ziet? Dat de alcohol wat heftig is uitgevallen?

Met googlen kwam ik wel wat info tegen over verkleuren van irissen, bijvoorbeeld:

--Niets bijzonders aan hoor, heeft te maken met de grootte van je pupil, soms verandert de kleur gewoon omdat je pupil groter of kleiner is--.
http://forum.fok.nl/topic/840507