Een loopneus is waarschijnlijk een allergische reactie.
Het is heel goed mogelijk dat dit probleem verholpen kan worden met de Rhino Horn. Dit is een neusspoelkannetje dat verkrijgbaar is bij de apotheek voor ongeveer 12,50 euro
Hierin doe je lauw water met wat zeezout (het beste biologisch) en terwijl je je hoofd schuin houdt, spoel je dit water door het ene neusgat en laat het water weer weglopen door het andere neusgat.
Dit is een heel goed middel voor o.a. verkoudheid, verstopte neus, luchtwegallergie, voorhoofdsholteontsteking en loopneus.
Drink elke dag tenminste twee liter bronwater, kruidenthee en biologische bouillon, voor een schoon en fit lichaam.
Ga ook elke dag een wandeling maken van tenminste een half uur.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een loopneus kan ook heel goed door een verkoudheid komen.
Druppelen met neusdruppels of een zoutoplossing. Als het niet binnen 2 weken over is even naar de huisarts. Verder is het wachten tot het overgaat.
Je zou ook nog unnen proberen te stomen maar de berichten daarover zijn heel tegenstrijdig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snijd een ui klein ,op een schoteltje op je nachtkastje zetten.
Dit tegen een verstopte neus.
En die loopneus gaar vanzelf over.
Vroeg onder de wol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd. een rauwe doet wonderen, pepermuntolie werkt ook perfect en ruikt wat aangenamer.