wat betekent dit? vorige maand mijn verjaardag gevierd. en niet dat ik perse dure kados moet of zo, helemaal niet.

maar een (ik dacht goede) vriendin gaf me een tijdschrift kado, van een half jaar geleden!
niet om het een of ander, maar ik vind het een beetje een belediging. wat ik dacht was: geef dan niets! waarschijnlijk een tijdschrift wat ze zelf eerst heeft gelezen, als ik zo naar de bladzijdes kijk. en tis niet dat ze geen geld heeft of zo.

heb ik wat verkeerd gedaan? wat zou dat kunnen zijn? en voor mij nu heel belangrijk: hoe maak ik haar duidelijk dat dit niet echt leuk is voor mij.
en wat ik mezelf steeds af vraag: hoe belangrijk ben ik eigenlijk voor haar??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik snap dat je je nu vervelend voelt. Misschien was ze vergeten een cadeau te kopen, anderzijds had ze het dan kunnen zeggen. Ik vind het ook een beetje raar, vraag haar anders wat de rede was.

Je zegt: "hoe belangrijk ben ik eigenlijk voor haar", maar dat vertaald zich toch niet in een kadootje? Ik snap al het andere waar je mee zit, en ik zou het haar gewoon vragen, onduidelijke dingen in het leven moet je tackelen, dus zorg dat het geen eigen leven gaat leiden. Ze zal vast heel veel om je geven, en ben je heel erg belangrijk voor dr en heeft het waarschijnlijk helemaal niet door! Gewoon vragen.

mischien staat er iets in dat tijdschrift , wat ze probeert je te vertellen zonder u te kwetsen. daar zijn vrienden voor .

U geeft zelf aan geen dure kado,s te willen. Nu krijgt u zo,n kado en is het weer niet goed. Uw goede vriendin is niet met lege handen gekomen. Vaak zegt men uit beleefdheid,, dat had je nou niet moeten doen,,. Die kans had u op uw verjaardag. Er zijn gelukkig genoeg communicatie middelen om e.e.a. recht te zetten. Wanneer is uw beste vriendin jarig?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100