Vinden mannen striae lelijk?

Ik ben 15 en heb ze op mijn hele buik bovenbenen zelfs armen en borsten en kuiten. Ik voel me heel ongelukkig en huil elke dag. Ze waren eerst rood en nu wit maar ik ben lichtgetint dus ze vallen heel erg op.

Nu vind een jongen me leuk maar ik durf niks met hem want hij weet niet hoe ik eruit zie zonder kleren.

Gaat hij echt van me walgen?/

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is niet alleen de witte strepen maar ik voel het ook als ik over mijn huid ga. Alsof er gaten inzitten of dat het heel rimpelig is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet dat ze nooit meer weg gaan maar is er niks te doen waardoor ze verminderen of de huid er wat vlakker aanvoelt ipv zo rimpelig?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoewel uiterlijk belangrijk is voor een man is de inhoud veeeeeel belangrijker, dus maak je niet druk.

Als mannen daarvan zouden walgen, dan zaten ze nu bijna allemaal zonder vrouw. Wat dacht je van alle moeders? De meeste vrouwen krijgen striae door een zwangerschap. Maar ook te snel aankomen of groeien kan striae veroorzaken. En wist je dat ook mannen stria kunnen hebben? Ik weet niet of er exacte cijfers voor bestaan, maar ik durf te wedden dat meer dan 80% wel striae heeft. Maak je niet druk, als mannen een vrouw aantrekkelijk vinden, dan zien ze niks meer hoor. ;) Bovendien wordt het met de jaren wel minder, hoewel het nooit helemaal verdwijnt.

Ik ga hier kort en bondig op antwoorden mannen vinden dit lelijk als jij dit lelijk vind.... Accepteer jezelf Toegevoegd na 20 minuten: Als deze jongen jou niet mag puur omdat jij er zo uit zie zou ik er zelf niet mee beginnen want dan is hij je niet waard toch? Het lijkt net alsof je het zeer erg vind terwijl er ook ergere dinges zijn... Ik zou je geloof veranderen...

Ik heb ze ook op alle plekken die je noemt. En het wordt echt minder. Toen ik 15 was voelde de huid ook niet glad aan. Nu is dat echt verbeterd. Je raakt er ook aan gewend, als je ze pas hebt is het schrikken. Ik heb verschillende vriendjes gehad en die hebben er nooit een probleem mee gehad.

Ik heb tijdens een verblijf op Cuba daar mensen (Europeanen) ontmoet die daar speciaal waren voor een behandeling. Ze werden niet genezen, maar het uitzicht was geweldig verbeterd na de behandeling. Ze kregen ook een koffertje met producten die de behandeling gedurende ongeveer een jaar bevestigde. Dan moest de behandeling overgedaan worden. Meer weet ik er ook niet van. Misschien even googlen? Vergeet echter niet dat Cuba niet net naast je tuin ligt. Vliegtuig, hotel, en de behandeling zelf zullen je geld kosten. Dus eerst serieus inlichtingen inwinnen. En wat de mannen betreft: iemand die je daarvoor laat zitten ? Laat hem lopen, geef hem zelfs nog een extra zetje !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100