Omdat dat hoort bij bakvissen. Meestal wordt dat bij meisjes giechelen genoemd. Typisch kenmerk van de puberteit. Je bent aan het groeien van kind naar volwassene, maar soms weet je niet zo goed hoe je je een houding moet geven. Uit een soort verlegenheid ga je dan maar lachen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh.... ik lach ook wel eens om niks, of om een vaag binnenpretje.... maar de leeftijd van die bakvis van jou ben ik al heel lang geleden gepasseerd! :-)

Andere antwoorden (4)

Het zou kunnen zijn dat er iets gebeurt waardoor je in de lach schiet en vervolgens iedere keer er aan denkt waardoor je een soort slappe lach krijgt.

Of het zo is weet ik niet echt maar weet wel dat ik geen tiener meet ben (al heel lang niet meer) maar het overkomt me nog steeds en eigenlijk vind ik dat niet erg ook.
Geloof me maar als je ouder wordt zijn lachrimpeltjes leuker dan van die ontevredenheid rimpels.
Meid lekker blijven lachen! is heel gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je lol hebt in je leven. Het leven lacht je toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het gezond is om te lachen en misschien heb je een binnenpretje of luister je een liedje met een geinige tekst! Lachen is leuk!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongecontroleerd lachen kan een teken zijn van bepaalde gedragsstoornissen zoal ADHD, hysterie of disfuncties van de hersenen.