hoe kan ik mijn arm snel breken.

ik wil niet mijn arm breken, maar ik wil het juist voorkomen. daarom vraag ik dat, omdat ik weet dat ik bij die dingen voorzichtig moet zijn!!!

p.s ik ben een meisje die naam is van mijn vriendje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet vooral op passen met vallen , Probeer op je schouder of kont te vallen en jezelf niet beschermen met je arm , zo breek je hem alleen sneller.

Haha, de enige manier om het te voorkomen is denk ik geen gevaarlijke sporten doen. En verder gewoon een beetje relaxt doen, want als je heel gespannen en zenuwachtig bent gaan de dingen juist eerder mis.

Je arm niet snel breken doe je door gewoon te leven, gezond te eten, te sporten zodat je spieren en je botten sterk zijn. Extra uitkijken als het erg glad is is wel aan te raden.

spring van een hoogte van minimaal 3 meter en land op je arm... leg je hand op een tafel, neem wat afstand en sla met een hamer op je arm... Laat iemand met een auto over je arm rijden... genoeg tips? voor meer tips, bel Ricky van Wolfswinkel, hij weet daar waarschijnlijk meer van.

Iets breken is helemaal niet fijn, maar misschien een goeie ervaring om een keer van de trap te springen, dan laat je het de volgende keer wel.

een goede manier om te voorkomen dat je een arm breekt is,om tijdje judo te gaan doen Je leert dan hoe je je val kan breken en maw dus hoe je moet vallen.

Je moet nooit je handen in je zakken doen als het glad is. Als je dan uitglijdt heb je grote kans om op een elleboog terecht te komen met een botbreuk als gevolg.

In bed gaan liggen, weinig bewegen en slecht eten zullen binnen afzienbare tijd lijden tot het breken van grote botten op het moment dat je wel je bed uit komt en een beetje onvoorzichtig doet. De snelle methode verklap ik niet ;)

Iedereen wil dingen voorkomen maar dat kan gewoon niet. Je kan niet voorkomen dat als je valt je botten bespaart blijven. voorzichtig moet je altijd zijn, hiermee bedoel ik dan de situaties niet opzoeken maar door gespannen te blijven (TE voorzichtig doen) heb je alleen maar meer kans verkeer terecht te komen en ergere blessures op te lopen.

Hey ik heb mijn arm 3 keer gebroken de oorzaken zijn - van een stapelbed vallen - van een trampoline afvallen - achteruit vallen met achteruit lopen en je arm uit steken om de val op de vangen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100