Hoe krijg ik mijn tanden witter?

Mijn Tanden zijn heel erg geel.
Drink geen Thee of Koffie.
Maar ik wil graag wat wittere tanden.
Heb veel gehoord over zout, maar is er een natuurlijk middeltje waardoor je niet je gebit kwijtraakt? Whaha.
Zout en dat soort onzin moet je niet mee aan gaan komen dat verpest je glazuur laagje.
Ik wil ook niet mijn tanden gaan bleken op zo'n jonge leeftijd.

Toegevoegd na 13 minuten:
die rood wit blauw tandpasta (weet niet meer hoe die heet) Zegt ook dat je tanden witter worden door die witte kleur, maar dat is niet zo.
In ieder geval bij mij niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeievraag trouwens

Het beste antwoord

De elektrische tandenborstel van Philips, de Sonicare maakt je tanden binnen een paar weken witter. Gewoon door te poetsen en zonder middeltjes.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een elektrische tandenborstel maar daar zie je ook al aan dat je daar veel beter mee kan poetsen. Maar de tandenborstel die jij noemt id die anders?

Andere antwoorden (9)

Heel erg goed je tanden poetsen minstens 2 a 3x per dag

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je het al je hele leven hebt kun je er weinig aan doen maar ik had ook wat gele tanden en na goed poetsen zijn ze weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je niet echt wat aan doen.
Want ik heb ook best gele tanden en de tandarts zei tegen mij dat je dat gewoon hebt, of niet hebt. Dus ook als je beter gaat poetsen helpt dat niet.
Je kunt ze alleen gaan bleken, maar dat zou ik idd nog niet doen als je nog heel jong bent. weet niet hoe oud je bent.
Maar mischien heb je wel speciale tandpasta ofzo!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed je tanden poetsten en met whiting tandpasta poetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat tandpasta die tanden witter maakt. Kijk maar eens in de schappen van DM of Müller. Het staat niet bij je inleidende stukje, maar misschien rook je wel? Rokers hebben vaak gele tanden. Natuurlijk ook niet te veel snoepen en frisdrank en minstens drie keer per dag je tanden poetsen.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja. je gebit is zoals het is. Ik heb ook niet de witste tanden. helaas, alles wat je tanden wit maakt, daar zit van alles in dat je glazuur aantast... je kunt bijten in een citroen (slecht), zout (slecht), je tanden veel poetsen met whitening tandpasta (slecht op jonge leeftijd) of ze laten witten wat ook heel slecht is. je tanden goed schoon houden is het beste advies. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt witte tanden,grijze en gele.
Tandenpoets met ultra fijn zand erin om tanden witter te maken kunnen daar niks aan verhelpen,integendeel je tanden beschadigen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het moeilijk is je tanden witter te maken, kun je ook de omlijsting wat meer kleur geven. Veel buiten zijn, sporten en gezond eten geven je huid en lippen een gezonde volle kleur. Dat contrasteert meer met je tanden, waardoor ze witter lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tanden poetsen met bakpoeder. Dat is calciumcarbonaat (zoiets als soda) en maakt wit. Je doet gewoon tandpasta op je borstel en drukt hem dan even op dat spul dat je op een schoteltje ofzo hebt gedaan. Na twee weken moeten je tanden witter zijn, mits, ik zeg MITS je tanden ook werkelijk van zichzelf wit waren en dat geel niet enkel aanslag was.
13 jaar geleden
Een troost misschien zijn je tanden niet zo mooi wit, maar 'gelige tanden' zijn wel sterk!

Ik weet wel dat je bij de tandarts/mondhygieniste een speciale behandeling kunt krijgen, zou zeggen vraag het eens....

Maar blijf vooral lachen...