Maandag je huisarts bellen voor een afspraak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo vlug mogelijk naar de dermatoloog ermee:gevaar voor melanoom
fremar
13 jaar geleden
Moedervlekken die aan het veranderen zijn moet je altijd wantrouwen. Het beste is om even bij je huisarts langs te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft niets te betekenen maar laat je huisarts er even naar kijken, juist omdat het wel iets kwaadaardigs _kan_ zijn.
Bij mij is jaren terug een moedervlek die ineens ging groeien en bloeden, verwijderd (zat niet op een plek waar dat door bijvoorbeeld schuren van kleding of zo kon komen), de huisarts heeft 'm (met verdoving) weggesneden, twee hechtingen. Het weefsel is opgestuurd naar het lab, en er bleek niets aan de hand gelukkig.
Maar ik ken ook een verhaal van iemand die net zoiets had, er te laat bij was en uiteindelijk overleed aan de uitzaaiingen. Die kans is veel kleiner dan de kans dat er niets aan de hand is, maar dat kan je huisarts beter bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeder- en andere huidvlekken die gaan jeuken en veranderen van grootte, kleur en vorm kun je het beste onder de aandacht van de huisarts brengen. Het hoeft natuurlijk niet maar het kan een vorm van huidkanker zijn waarmee je niet te lang moet wachten om die te laten behandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ECHT direct naar je huisarts. Wij kunnen hier geen uitleg over geven!!!