Hoe heten deze speciale pillen tegen de zenuwen?

Er zijn ergens pillen te koop waardoor je zenuwen zo goed als compleet verdwijnen, voor een bepaalde tijd. Je presteert hiermee ook beter.

Hoe heten deze pillen en waar kun je ze kopen?

Het blijken héél goede pillen tegen de zenuwen te zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (3)

Valeriaantabletten van dr Vogel? http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/valeriaan-inslapen-zenuwachtig.php

Je schrijft er niet bij of je een homeopatisch middel bedoelt. Ik ga ervan uit dat ze vrij verkrijgbaar moeten zijn (dus zonder recept).

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is overigens aan te raden om deze tabletten een korte periode te gebruiken voor bijv. een examen. Als de klachten langer duren moet je even naar de huisarts.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je trouwens ook eigen-merk tabletten Valeriaan (bijv. Kruidvat). Zijn goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigen merk tabletten zijn wel vaak goedkoper, maar niet altijd beter. Vaak zit er minder werkzame stof in, zodat je meer moet nemen, en dus niet goedkoper uit bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, dus even naar het gehalte van de werkzame stof kijken op de verpakking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel eens Plantival van VSM gebruikt, daar staat speciaal op: verhoogt het concentratie vermogen.

Maar kijk eens bij een zaak als het kruidvat, daar hebben ze een hele plank vol met dat soort middelen, goed de achterkant lezen want sommige zijn beter bij bijv examenvrees en andere juist om bijv in te slapen.

als je zenuwen echt door je keel gieren ben je na zo'n pil niet de kalmte zelve hoor (helaas).

als je dit voor een speciale gebeurtenis neemt kun je het beste niet pas 1 uur van te voren de eerste nemen, dan ben je ZO gestresst dan heb je het gevoel dat het niet helpt, beter dan vast 1-2 dagen van te voren al iets nemen, en vooral tegen jezelf zeggen dat het ZO goed helpt, beetje mentale ondersteuning werkt ECHT.
amigo