Wanneer gaat die pijn naar kramp over?

In de nacht van zondag op maandag kramp in mijn kuit gehad. En ondanks dat ik de nodige rek en strek oefeningen ken om dit zo snel mogelijk over te laten gaan. Duurt het echt een aantal dagen voordat de pijn echt weg is...

Als je dan weer een tijd gezeten hebt en je gaat lopen dan voel je weer een pijnlijk gevoel in de kuit...

Hoe lang duurt dat, vardat die na-pijn voorbij is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
32.9K

Het beste antwoord

Heb ik ook ontzettend gehad maar dan in mijn bilspieren.

Mijn middel is,hoe raar het ook klinkt,en zit niet tussen mijn oren want ik slaap,een stuk zeep in je bed!Jawel idioot,maar het helpt. Als hij uit mijn bed is gevallen,krijg ik subiet weer kramp. Gek maar echt waar,En het proberen waard Is een heeeeel oud middel.

Oh ja, stop het zeepje in een washandje, dan is het niet koud. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken het gevoel, zeer vervelend! Gemiddeld is het met een dag of twee over, maar jij gaat morgen je vijfde dag al in! Als het met een paar dagen niet over is zou ik even een huisarts raadplegen, dan duurt het echt veel te lang.

Toegevoegd op 29-05-2009 17:45:02
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/24756-kramp-in-de-kuiten-wat-kun-je-er-tegen-doen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Masseren en doorlopen... dan is het het snelst voorbij...
Waar komt die kramp vandaan? Ik zou me daar meer op gaan richten dan nu het wegkrijgen van de restpijn... En als het weer gebeurt, niet zolang laten duren, meteen adequaat reageren en uit bed en strekken dat been... Hoe sneller je erbij bent hoe beter...
Maar spierpijn kan dagen duren hoor... Koud houden is ook goed, spiroflor SRL gelei van VSM bijvoorbeeld...

beterschap...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog pijn hebt, dan heeft je spier zoveel spanning gehad dat hij beschcadigd is... kleine scheurtjes. Kan een paar dagen aanhouden. Rustig bewegen en warmhouden. Bij kramp rekken en strekken is eigenlijk verboden.
Dagelijks rekken en strekken voorkomt dat je in te toekomst snel last krijgt van kramp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dit is ook wat ik doe...