Hoe heet zo'n oogding dat je 's-nachts over je ogen doet ivm licht.

Mijn moeder wil zo'n 'ooglapje' zodat ze geen last heeft van het lezen van mijn vader. Maar heeft geen idee hoe het heet en ik eigenlijk ook niet. Het lijkt me gemakkelijker zoeken als ik weet hoe ze heten. Natuurlijk is het nog gemakkelijker als iemand weet waar ik dit kan aanschaffen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Een slaapmasker dus en hier is hij te bestellen:

http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/gezondheid-en-welzijn/slaapmasker-met-oordopjes.html

Toegevoegd na 2 uur:
Zag net in de reclame van Expo er een staan. OK, wel een frivole met kantjes enzo en een tricky tekst erop maar hij is dan ook maar 4,99...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx

Andere antwoorden (3)

Een slaapmasker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een slaapmasker of oogmasker. Te koop bij Expo, De Tuinen en bij erotische winkels. Het kan wel een beetje knellend op de ogen aanvoelen trouwens..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En onlangs zag ik ze ook bij Xenos en bij de ANWB.
je kan net zo goed een blinddoek om doen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- geen antwoord op de vraag