Iemand ervaring met vichy normaderm?

Ik heb nogal last van puistjes en rode vlekken, nou lees ik op internet veel goede reacties op het product vichy nomaderm. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand welke ik dan precies moet kopen want er zijn er nogal wat...

Toegevoegd na 55 seconden:
Met rode vlekken bedoel ik eigenlijk kleine vlekjes die blijven zitten na zo'n puistje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De producten van Vichy worden bij de apotheek verkocht. Daar kun je je ook goed laten adviseren over welke je het beste kunt gebruiken. En mochten ze het daar nou ook niet weten: vraag een paar proefmonstertjes of koop een proefpakketje, dan kun je uitproberen welke het beste bij jou past.

Ik gebruik zelf shampoo van Vichy. Duur, maar je doet er ook heel lang mee en het werkt prima tegen de jeuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

is hele goeie creme maar heel erg duur,..te duur voor mij.maar ik heb wel eens monstertjes gehad en het leek wel een wonder creme..t zijn er nogal wat dus ik weet niet welke je nodig hebt, maar laat je adviseren in de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb even flink moeten voor je maar heb het gevonden, het heet idealist....echt geweldige creme is dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o wat stom van me , die is van estee lauder..maar echt heel goed
Ik heb hele erge uitslag gekregen van Vichy, maar op zich werkte de crème wel een beetje. Het is alleen erg agressief en zo goed vind ik het niet. Vier weken lang heb ik met grote bulten van de crème rond gelopen, heel vervelend.
Zarqua is een beter merk, want je krijgt meer kwaliteit voor je geld en is zachter voor je huid. Zarqua kan je bij de tuinen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik al jaren vichy en het bevalt me heel goed. Bij de apotheek kunnen ze je adviseren welke creme bij jou past, gaat ook op leeftijd enzo.