Leuk cadeau verjaardag vriendje (17)?

Ik weet dat er al meerdere vragen zijn over cadeaus voor jongens van 17, maar die gaan vooral over volwassene-jongen en niet meisje-vriendje. Mijn vraag gaat dus over een leuk cadeau voor mijn vriendje voor z'n 17e verjaardag. Ik heb echt totaal geen idee wat ik hem kan geven.

Op andere sites hebben ze het over bierpakketten, foto's van 'ons', ringen etc. Bier: ik ga hem niet aanmoedigen ;), en die andere twee dingen vind ik nogal überromantisch.

Iemand een leuk idee..?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een stoer armbandje (van bruin/zwart leer), het beste is als je hem samen uitzoekt! Is niet zo duur, maar gaat wel lang mee!

een bioscoop bon voor 2 personen ... leuk saampies weg..

Een leuk dagje uit: naar de dierentuin, of een etentje, dagje klimwanden of bioscoop noem maar op.

Een leuk avondje uit, een lekker luchtje, een game die hij graag wil hebben, een cd'tje. Bioscoopkaartjes (op voorwaarde dat jij mee mag natuurlijk). Een bon om samen te karten, een schaalmodel van z'n favoriete auto, een tijdschrift of een abonnement op z'n favoriete tijdschrift. Een mooi boek, een poster van z'n favoriete band, als hij het type ervoor is een sieraad zoals armbandjes. Een dvd van een film die jullie samen kunnen kijken met een pakketje met lekkere hapjes erbij.

Ze verkopen wel eens van die mooie doosjes met deo en douchegel. Misschien is dat iets?

Misschien is het leuk om hem mee te nemen naar de bioscoop en daarna gezellig een avondje stappen? Of je laat bij Kruidvat of TNT Post Kadowinkel een kussensloop afdrukken met een foto van jullie tweeën. Je zegt dat je een foto über romantisch vindt, maar het is wel ontzettend leuk om te krijgen! Succes!

neem hem mee naar een cabaret voostelling. Samen lachen is geweldig!!!!

Een DVD van Top Gear.

Een lekker luchtje.. ? Vraag eens waar hij van houd of zoek er samen eentje uit... Tip ; Paco Robbano - one million ^_^

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100