Hoe komt het dat meeeters verschillend van kleur zijn (wit/geel/zwart) en waardoor ontstaat dit verschil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He bah...

Het beste antwoord

Een mee-eter is een kleine talgophoping onder je huid, een soort pukkeltje dus die (nog) niet ontstoken is. Een puist is een soort ontstoken mee-eter.
De mee-eters zijn verschillend van kleur omdat ze vaak wat vuil zijn. Ze zitten meestal in de poriën, en die zijn extra gevoelig voor vuil en vocht/zweet. Een verse mee-eter zie je haast niet, een wat licht puntje onder je huid. Een zwarte mee-eter is vaak wat ouder en heeft een vuil puntje, dat puntje is te zien aan het begin van de porie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de ouderdom van de meeeters wit is de pas ontstane pukkel geel dan is hij al ouder en minder vochtig en zwart dan is hij al vervuilt aan de bovenkant en als je die verwijders dan zie je alle drie de kleuren.