Hoe weet je of een man je echt leuk vind. Hij kijkt af en toe naar me volgens zijn zus(weet het niet) valt hij alleen op spriet meiden ik ben volslank

Hij is 29 en zoekt wel(niet actief)ik ben 21. De laatste tijd kijkt hij iets vaker naar me, glimlacht ook dan. Ik weet niet of het is omdat hij weet dat ik hem leuk vind of niet. Door omstandigheden kan ik het hem niet vragen. Als het niet zo is hoe krijg ik zijn aandacht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als hij vaak naar je kijkt, Hoeft het niet persé te betekenen dat hij je meteen leuk vind, maar ik denk dan wel interresant, aardig of mooi. Of hij lijkt je gewoon een lieve meid om mee te praten. Het ligt er ook aan hoe hij naar je kijkt, Door oogcontact spelletjes kun je er vaak al achter komen of iemand je leuk vind, zonder echt een blauwtje te hoven lopen, Ik zou het gewoon afwachten,, Want je kunt je ook dingen verbeelden, Ik spreek uit eigen ervaring...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vraag het hem. Niet zo moeilijk doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt t hem moeilijk maken, geef niet te direct toe. als hij dan toch energie in je blijft stoppen betekend het wel wat. maar lachen zegt niets opzich,