Tips voor tongzoenen? En romantisch iets om te doen met vriendin?

Hallo,
Binnenkort gaan we misschien voor het eerst tongzoenen.. ( mijn eerste keer, zij heeft al paar keer gedaan..).
En.. nu was ik benieuwd of iemand nog tips heeft? Ik heb al gelezen op sites e.d...
maar vroeg me toch dingen af, zoals:

Hoe ver moet je je mond open/dicht doen e.d..?

Zulke dingen.

En verder wou ik graag weten of iemand nog een romantisch idee heeft om te doen? Een roos geven e.d lijkt me beetje ouderwets al... maar ga ik misschien ook nog doen:)

Bedankt & groetjes! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
We zijn beide ong. 13 jaar..

Toegevoegd na 13 uur:
net niveau 2 geworden.. dus er gaan wat plusjes uitgedeeld worden hier:)

Toegevoegd na 2 dagen:
hmm, ik zie net dat iemand rijk ''minnetjes'' heeft zitten uitdelen, benieuwd wie dat geweest is.

Toegevoegd na 3 dagen:
Aangezien al jullie antwoorden goed waren, en jullie elkaar prima aanvulde, wordt er geen ''beste antwoord'' gekozen, maar allemaal een plusje:)

groetjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Zorg in ieder geval dat je er samen veel plezier aan beleeft. Ik denk dat het ook wel vanzelf gaat als je jullie lippen tegen elkaar doen. Stap 1: Houd je hoofd een beetje scheef, zodat je geen neusbotsing krijgt Stap 2: Doe je ogen dicht Stap 3: Druk je lippen zachtjes op die van de ander Stap 4: Doe je mond half open en laat je tong in zijn mond glijden Stap 5: Laat je tong rondjes draaien om de zijne Stap 6: Trek je tong terug Stap 7: Doe je mond weer dicht Stap 8: Trek je hoofd terug Stap 9: Doe je ogen weer open Stap 10: Glimlach en begin opnieuw (als je het tenminste fijn vond) Verder is het geven van een roos altijd een leuk idee! Ik gaf mijn vrouw een orchidee, ze heeft het er nog over en we zijn 15 jaar getrouwd. Toegevoegd na 59 seconden: Om in de stemming te komen, hierbij een filmpje van de vliegende panters. Is niet serieus misschien, maar de rest van mijn tips wel. Veel plezier met het ontdekken van elkaar. Toegevoegd na 6 minuten: Beter educatief filmpje (engels): http://www.youtube.com/watch?v=z1HmFU8VekE&feature=player_embedded

Bronnen:
http://nl.wikihow.com/tongzoenen
http://www.sexwoordenboek.nl/tongzoenen.html
http://www.succesmetvrouwen.nl/tongzoenen-...
http://www.youtube.com/watch?v=uEJaGCRQEKc

Nou,het is eigenlijk écht eenvoudig,hoor,dat tongzoenen. Naast dat 't lekker is natuurlijk,maar de techniek is gewoon met elkaars tongen langs elkaar zachtjes gaan en elkaars tongen zo "strelen"zeg maar. Je hoeft je tong écht niet krampachtig of zo naar binnen uit te rekken. Doe nou maar gewoon wat jij lekker vindt hoor. Enne..wat betreft de romantische ideeën? Nou,als je een beetje weet waar ze gek op is (b.v. sporten,gamen,filmpje kijken,lekker op een feestje bij iemand samen uit je dak gaan en zo,samen gaan zwemmen,enz.) dan kom je al een héél eind. Als je dat een beetje weet,dus waar ze van houdt,dan kun je daarop inspelen,zeg maar. En het is natuurlijk best leuk---zal zij óók vinden--- om samen ergens wat te gaan eten,ook al is 't maar een patatje (moet jíj tuurlijk wél ff trakteren,k?) of kroketje of zo. Maar misschien vindt ze wel wat anders leuk. Wat je óók zou kunnen proberen,is via een vriendin van haar te weten te komen waar ze van houdt,en dan weet je 't gelijk,k? Hé man,vette mazzelll Toegevoegd na 3 minuten: o ja: zorg dat je natuurlijk wél ff met d'r op een gegeven moment helemaal alleen kunt zijn. Lekker privé weet je? Enne,voorzichtig aan met dat tongzoenen,ik bedoel: níet ineens met je gezicht op dat van het hare klappen,zeg maar. k,dat was het. Succes man!

Bouw het langzaam op en let goed op de reacties van de ander. Doe het eerst kort en kijk of de ander meer wil. Doe het nooit tegen iemands zin. · Duw niet onverwacht je tong bij de ander naar binnen, maar verken eerst met je tong de lippen van de ander. Opent de ander in antwoord de mond een beetje, glijd dan met je tong naar binnen en zoek te tong van de ander op. · Kronkel met de tongen om elkaar heen. Hoe je dit precies doet, maakt niet uit: er zijn geen regels voor. · Ben je de ontvangende partij, zorg dan dat je je tanden van elkaar hebt, zodat de ander naar binnen kan. Laat je tong niet passief in je mond liggen, maar verwelkom de ander. · Wissel af en toe van mond, waarbij je soms de ontvangende partij bent en een andere keer zelf op onderzoek uitgaat. .

Als je het gaat doen gaat het vanzelf. Je hoeft je daar verder niet druk om te maken

Tip voor het zoenen;Je mond en tong ontspannen en op je gevoel afgaan. Hoe meer gevoel je erin legt hoe beter het gaat en lekkerder het wordt. Dus ontspannen zijn is het belangrijkste.

Nou tips genoeg zie ik, Wees gerust het gaat vanzelf gewoon rustig aan niet als een wilde met je tong gaan zwaardvechten ;-) En heel belangrijk zorg voor een frisse adem dus niet eerst een broodje shoarma met veel knoflook eten of iets dergelijks. Vooral de eerste keer is dat heel belangrijk. Succes en bij jullie volgende stap horen we je wel weer SUCCES !

Ik geef maar één tip: doe het l a n g z a a m. Het is een veelvoorkomende 'beginnersfout' om van de zenuwen te denken 'oh jee, ik moet mijn tong wel bewegen!' en vervolgens als een propellor rondjes te gaan draaien. Dat is net zoiets als te snel praten tijdens een spreekbeurt omdat je nerveus bent. Die zenuwen kun je beter laten merken door aarzeling dan door haast. Als zij sneller wil, dan merk je dat vanzelf!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100