Wat moet ik me voorstellen bij het standje "Italiaanse Kroonluchter"?

Dit naar aanleiding van een vraag van werk betreffende
hoeveel calorieën je verbruikt tijdens een vrijpartij.
http://www.goeievraag.nl/vraag/calorieen-verbruik-tijdens-vrijpartij.93831#513470

Loenie gaf hier een (hilarisch) lijstje van calorieën per activiteit. Hieronder het standje Italiaanse kroonluchter.
Aangezien deze tevens de koploper is qua aantallen te verbranden calorieën ben ik heel erg benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
43.7K

Het beste antwoord

Dat is deze houding:

http://www.sexualpositionsfree.com/chanposakait.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

''Sekspositie of standje. Volledige benaming 'Op z'n Italiaans'. Hier klemt de vrouw de penis van de man tussen de oksel.
Zij kan naar wens de druk opvoeren of ontspannen. De meest ingenomen positie is wanneer de man en vouw op hun zij liggen met de rug van de vrouw tegen de buik van de man. De man beweegt zich naar een orgasme.''

Toegevoegd na 53 seconden:
'Vouw' is natuurlijk 'vrouw'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel in het Engels, maar hier staat het uitgelegd: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=italian+chandelier

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een woord of term hebt waarvan je niet zeker weet wat het is, kun je dat het beste op deze site opzoeken.
Zoeken via Google is niet aan te raden, helemaal niet via images, haha.
13 jaar geleden
"Italiaanse kroonluchter is: man ligt op z'n rug op de grond met z'n benen een beetje opgetrokken, vrouw gepenetreerd met haar rug tegen hem aan en de vrouw komt van de grond door haar handen en voeten te gebruiken, man gaat mee in die bewegingen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg al pijn in m'n schouders als ik er aan denk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen in m'n schouders ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ingewikkeld, pppppffffff