Ik ben een jongen van 12 en ben onzeker over schaamhaar moet ik dat scheren of niet , en wat verwacht een vrouw van me?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet doen wat jijzelf 't leukst vindt in dezen. Dat is ook precies wat de gemiddelde vrouw van jouw verwacht!! Dat je zelfstandig zulke beslissingen maakt.

Net zoals mannen hebben vrouwen ook verschillende smaken. De een zal met schaamhaar mooier vinden, de ander zal zonder schaamhaar mooier vinden. Doe wat je zelf prettig vind. Als je je er prettig bij voelt, ben je het meest jezelf. Jezelf zijn is altijd aantrekkelijker dan je voordoen als iemand anders.

Een vrouw verwacht van jou dat jij nog met dinky toys speelt... Kijk eens na de gymles of je klasgenootjes zich geschoren hebben. Dan weet je al wat meer.

Zou me op deze leeftijd nog niet druk maken om wat een vrouw van je verwacht. Gewoon laten zitten of doen wat je zelf leuk-prettig-mooi vindt.

12? onzeker? jammer jongen, wees lekker jezelf en bekijk het aan wat jij leuk vind staan. kaal of met...en als je straks een vast vriendinnetje heb, dan kun je het aan haar vragen en evt in overleg met goed gevoel van jezelf, het anders doen.

Het is JOUW lijf dus doe wat JIJ wilt. Je moet helemaal niets. En tegen de tijd dat je een vriendin hebt en dat jullie aan die onderdelen toekomen, kun je altijd overleggen toch? Er zijn _geen_ voorschriften behalve: zorg dat het schoon blijft.

Gewoon laten groeien dat haar! Van jou verwacht een vrouw nog niets. Althans niet op het gebied,waar jij op zinspeelt. Dan krijg je zo iets wat betiteld wordt als gelul in de ruimte!

Ik ben ook 12 geweest, en heb dus ervaring. Een deskundig antwoord dus ;-) Neem van mij aan dat het aller- aller- allerlaatste wat een vrouw belangrijk vindt is, of je je schaamhaar scheert of niet. Ook mag je van mij aannemen, dat het redelijk is om te veronderstellen, dat als je een leuke vrouw ontmoet, dit onderwerp niet per definitie direct actueel is. Voor dat het moment is gekomen, dat die vrouw laaiend enthousiast is, of diep teleurgesteld over de staat van je schaamhaar, heb je dus nog alle tijd om voorzichtig en met takt te polsen, wat de specifieke wensen zijn van deze vrouw omtrent de beharing van je lichaam in het algemeen. Haar groeit snel en het scheren gaat nog sneller.

Als moeder van kinderen in dezelfde leeftijd als jou kan ik alleen maar zeggen dat ik mijn dochter zou verbieden om om te gaan met een jongen die zich bezig houdt met wat zij van zijn schaamhaar vindt. Ik denk dat het verstandiger is dat je je bezig gaat houden met de vraag hoe je een meisje leuk kunt "versieren" i.p.v. al enkele stappen verder te denken.

wat verwacht een vrouw van je? bedoel je geen meisje haha nee even serieus op je 12de maakt het volgens mij nog niet uit wat de ''vrouwen'' daarvan vinden. je moet gewoon vooral zelf doen wat je ermee wilt Ik ben tot de conclussie gekomen dat het verschilt bij waar je vandaan komt

Wat verwacht een vrouw van je: Dat je jezelf bent! Dat is wat jij wilt zijn (anders zul je je onprettig voelen) en dus dat is wat de vrouw wilt en zou moeten willen. Wil je anders, dan is het niet de goede vrouw voor jou.

gewoon maar afwachten wat de VROUWEN willen met jouw leeftijd.GA EERST MAAR EENS VOOR EEN MEISJE,DAT LIJKT ME BETER.LEKKER ZOENEN ENZO. Toegevoegd na 2 minuten: GOED TONGEN....OFZO,INPLAATS VAN JE DRUK MAKEN OVER SCHAAMHAAR.

doe er gewoon mee wat je wil

Een vrouw zal denken: wacht nog maar een jaar of 6 voor je je dat afvraagt..

Daar zou ik gezien jouw leeftijd nog niet over denken knul !

Ik moet er als volwassen vrouw toch niet aan denken dat ik iets heb met een jongen van 12. Je bent pas 12 en dan moet je je helemaal niet bezighouden met vrouwen, maar met meisjes. Dingen als seks, dat ga je allemaal rustig ontdekken, wanneer jij er klaar voor bent. 12 jaar is nog erg jong hoor. Je hebt nog een hele toekomst voor je. Dat ten eerste. Ten tweede: het feit dat je schaamhaar krijgt betekent dat je lichaam zich begint te ontwikkelen van kind naar man. Als ik jou was zou ik het dus lekker laten groeien. Scheer je het af, dan lijk je net een kind! Je wilt toch een man worden? Lekker laten gaan, en maak je niet druk om wat andere mensen allemaal vinden en denken. Er bestaan geen regels en wetten voor dingen als schaamhaar hoor.

Om te beginnen verwachten vrouwen helemaal niets van je als het over schaamhaar gaat. Ik neem aan dat je samen met die vrouwen aan het schommelen bent of zo en ik kan me niet voorstellen dat vrouwen van ook een jaar of 12 dan vragen of je uberhaupt al schaamhaar hebt en of je het scheert of niet.

IK HEB HET IN HET BEGIN WEL GEDAAN MAAR LATER DACHT IK DAT IK DAN WEL ZON BEETJE DE ENIGE WAS ZONDER DUS IK HEB HET NIET GEDAAN EN HET GROEIDE GEWOON TERUG ALS JE HET EEN KEER WEGHAALT GROEIT HET NOG TERUG DUS DOE MAAR WAT JIJ WILT

ik zou als ik jou was gewoon doen wat je zelf wilt... als je het niet wilt scheren kan je het ook nog gewoon een beetje bijknippen dat het niet zo een grote bos wordt zeg maar... vinden ze dan denk ik wel weer prettig...

elke jongen heeft schaamhaar en elk meisje ook,soms niet zoveel,maar komt zeker wel.Misschien vergeleken bij klasgenoten heb je meer haar dan anderen,maar dat is puur hormonaal en ben je wat voeger rijper dan anderen. vrouwen verwachten niks van een 13 jarige! Later als je vriendinnetje krijgt en sex dan zou ze zeker niet afknappen op haar,Je kan altijd voorstellen aan haar of ze haar lastig vind en kan altijd alsnog besluiten kaal of kammen(persoonlijk als het echt veel is zou ik het wel wat inkorten.

Die vraag moet je helemaal nog niet stellen als je 12 bent, kun je nog mee wachten tot je een jaar of 18 bent :)

ik zou zelf een keuze maken waar jij het prettigst bij voelt.. meeste vrouwen vinden het hygienisch als een man zich scheert en de ander denkt daar weer anders over ieder persoon verschilt.. en wat vrouwen van je verwachten? nu nog niet veel omdat je pas 12 bent ;)

Wat vrouwen van jou verwachten ? Dat jij lief met je XBox of DS aan het spelen bent.

Je moet het zelf kiezen ... Wat een vrouw vindt maakt niets uit. Alleen wat jij er van vindt maakt de keuze!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100