Ik las net de vraag waarom gaan mannen zoveel vreemd. Maar met wie gaan ze vreemd.????

Volgens mij zijn hier 2 mensen voor nodig. Gaan die andere dan niet vreemd? En wie zijn dat.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik denk dat ik eruit ben mannen gaan vreemd en vrouwen plegen overspel. Volgens mij komt het op het zelfde neer.
Of niet soms

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Allereerst vrouwen gaan evenveel vreemd het is een mythe dat mannen het meest vreemd gaan sterker nog vandaag de dag gaan vrouwen nog meer vreemd doordat de mannen zich laten doen.

Men zegt dat als mannen vreemd gaan het ligt aan hun genen omdat ze zoveel seks moeten hebben maar ik geloof er niet in ook al zou het je genen zijn je hebt nog altijd de "keuze".

Als mijn lichaam zegt je moet gaan slapen maar ik moet nog werken kies ik om te gaan werken dit is een simpel voorbeeld.

Er zijn inderdaad 2 mensen nodig, en beide personen zijn schuldig omdat de persoon met wie hij vreemd gaat weet dat hij een relatie heeft. Ook die andere persoon zal een aantrekkingskracht voelen door haar instinct maar alsnog kan ze kiezen.

Dus conclusie:

De man en de persoon met wie hij vreemdgaat zijn beide schuldig omdat ze weten dat hij vreemdgaat:

Met wie gaat hij dan vreemd?
Kunnen collega's vriendinnen van hem zijn (vrouwen dus).

het kunnen ook manen zijn als hij biseksueel is of
homoseksueel zonder het tegen jou te zeggen.

Het kunnen ook prostituees,mensen uit bordeel zijn
deze mensen kunnen er minder aan doen ze doen hun werk en weten zijn achtergrond niet, Ze hebben geen goede relatie met de persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Heel terechte opmerking. Als mannen vreemd gaan kan dat alleen met een vrouw. Maar zou ook kunnen met een andere man. Maar ook de hoeren zijn er nog. Maar vrouwen gaan net zo goed vreemd als mannen het is geen voorrecht dat mannen alleen hebben
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik kom dagelijks langs een homo-ontmoetingsplek, maar je wilt het aantal huisvaders daar niet tellen. Ze gaan vreemd, maar niet met een vrouw.
Het kan zijn dat een man het bed in duikt met een vrouw terwijl deze man een vrouw thuis heeft zitten.
Deze 2e vrouw kan wel vrijgezel zijn.
Tegenwoordig is veel mogelijk, en daar maken vele mensen gretig gebruik van.

Vreemd he!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach welja, mensen plukken allemaal wel eens een bloempje langs de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, lekker gelatenheid +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...
Het is heel simpel uit te leggen. Bijvoorbeeld: Tien mannen gaan vreemd met een en dezelfde vrouw. Dan kan je zeggen dat mannen tien keer vaker vreemd gaan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie stelt de vraag nou, Jalin of lady77? Ik begrijp het niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar + voor enzoenzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ de vrouw kan alleenstaand zijn
Ze gaan vreemd met hun minnares of minaar.
Petatoe, patatoe......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwen gaan ook vreemd , alleen bij mannen is het stoer om er over te praten en bij vrouwen word dat gedrag meestal niet goed gekeurd dus die praten er minder over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene met wie de getrouwde vreemdgaat, heeft zelf misschien geen (andere) relatie en het is ook niet gezegd dat die persoon weet dat de ander wel een relatie heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Natasha, Annemarie, Sara en Nadia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd? Vreemd? Ik ga nooit vreemd, ik stel mezelf altijd netjes voor..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon met elkaar,zonder zich te verdiepen in de achterban.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag was waarom SOMMIGE mannen zoveel vreemd gaan. Dat is wat anders dan mannen in het algemeen. Je zou beter de vraag kunnen stellen wat het verschil is tussen mannen en vrouwen in redenen om vreemd te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk wel dat we kunnen veronderstellen dat mannen meer vreemd gaan dan vrouwen. Hrmm, 't blijft een veronderstelling éh...

Vergelijk het met de natuur. Instinktief denk'k dat een man meer sexuele prikkels heeft dan een vrouw. Vraag is waar waarom...
Een man is in staat oneindig (ook eindig maar héél veel) veel zaadjes te lozen tov een vrouw haar eitjes zijn geteld bij de geboorte éh...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je uitgaat van gemiddelden, gaan mannen vaker met jongere vrouwen. Dus dan zullen ze ook bij het vreemdgaan vaker met jongere vrouwen gaan. En die zullen vaker vrijgezel zijn. Dan is er sprake van een man die vreemd gaat, maar geen vrouw die vreemd gaat. (Zij doet het dan wel met een getrouwde vent, wat natuurlijk ook niet te adviseren is, maar het valt niet onder de noemer 'vreemdgaan'.)

En natuurlijk is er ook nog de mogelijkheid dat als een vrouw in een enquete gevraagd wordt of ze ooit vreemdgegaan is, ze dat niet zal toegeven. Zal wellicht vaker voorkomen dan bij mannen. Denk je niet?