Is pedofilie tegennatuurlijk en waarom wordt het in bepaalde kringen als seksuele geaardheid gezien?

Of is pedofilie een wetenschappelijk bewezen afwijking/ psychische stoornis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

pedofilie komt in het complete dierenrijk voor en is netzoals heterosexualiteit een voorkeur. Die voorkeur wordt als vreemd bestempelt, omdat we met zijn allen besloten hebben dat eenkind pas vanaf18 volwassen genoeg is om over zijn of haar eigen leven te bestemmen. Daarom hebben we het met zijn allen verboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Oude Grieken was het heel normaal, vooral in de betere kringen; die zullen toch wel niet allemaal een afwijking gehad hebben?