Kan een vrouw van beffen een soa krijgen?

Kan een vrouw als ze gebeft wordt een soa krijgen of kan alleen de man die krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vraag ik mij ook af, maar dan wel voor mannen thaha

Het beste antwoord

Je kunt door beffen en gebeft worden een soa oplopen, maar dat komt niet vaak voor. Soa die je zou kunnen oplopen door beffen/gebeft worden, zijn met name herpes en syfilis. De-gene die jou beft moet dan een koortslip hebben, of precies op dat moment een syfiliszweer in de mond. Als jij een ander beft, kun je een koortslip oplopen als die persoon herpes genitalis heeft. Beffen is alleen een risico voor hiv als je menstruatiebloed in je mond krijgt. Vaginaal vocht in je mond krijgen is een te verwaarlozen risico. Gebeft worden is veilig voor hiv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, je kan altijd bij sex iets op lopen. Maar ook kan je overbrengen denk maar eens aan een koortslip.
Oppassen en weet wat je doet en met wie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij niet, bij mensen met een soa wel