Kan je maagdenvlies 2x inscheuren , ofja kan je n 2e keer gaan bloeden bij de sex?

De eerste keer dat k t deed was r geen bloed , de 2e keer opeens wel mr als k t nu weer doe bloed ik dan weer of scheurt mn maagdenvlies dan alweer ?

een jaar geleden
3.5K
Ritsuka
een jaar geleden
Maagdenvlies hoeft niet te bloeden hoor, gebeurde bij mij niet.

Antwoorden (1)

Je hoeft niet weer ter bloeden. Vaak blijft er iets achter wat na de de volgende keer los komt. Dit had ik ook, en heb het destijds nagevraagd.
Maak je geen zorgen.
een jaar geleden