Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom?

Als je bent klaar gekomen en je wilt verder gaan, moet je dan telkens een nieuwe condoom omdoen of je de eerste condoom omhouden en weer verder gaan met de zelfde condoom?

2 jaar geleden
24.2K

Antwoorden (1)

Na het klaarkomen moet je de condoom afdoen (goed vasthouden bij de stam van de penis bij het terugtrekken uit de vagina).
Hierna kun je als je beide partijen nog willen en de penis nog stijf is verder gaan met een nieuwe condoom.

Zodra de condoom vol is en je gaat ermee door, is de kans groter dat hij scheurt of dat het er uit lekt.
Ritsuka