Is het mogelijk voor een man om 2 keer achter elkaar klaar te komen?

Hyy, ik weet dat dit een veel gevraagde vraag is maar is het mogelijk? PS geen pillen/drugs

2 jaar geleden
17.2K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat bedoel je met ‘achter elkaar’? Hoeveel tijd wil je er tussen hebben? 24 seconden of 24 uur? Dit is verder één van de weinige punten waar pornofilms kloppen met de werkelijkheid: als de man is klaargekomen is het (voorlopig) afgelopen.
erotisi
2 jaar geleden
Zonder korte pauze niet
ronron1212
2 jaar geleden
@tinus een man kan echt wel meerdere keren per dag klaarkomen.
SingingCoyote13
2 jaar geleden
met een paar minuten ertussen pauze kan het wel
tinus1969
2 jaar geleden
@ronron1212 duh, daarom vroeg ik ook wat VS bedoelde met ‘achter elkaar’ 24 seconden of 24 uur.

Antwoorden (2)

Nee, dat is alleen aan vrouwen gegund.
Bij mannen ligt er een korte pauze tussen.
2 jaar geleden
Edraket
2 jaar geleden
Toen God de menselijke eigenschappen uitdeelde aan Adam en Eva vroeg Hij:
Wie wil er staand kunnen plassen?
Ik zei Adam.
God: Dan blijft er voor jou Eva, het meervoudig orgasme.
Bedoel je ejaculeren en dan direct daarna weer vrijen en nog een keer komen? Uit ervaring met bedpartners weet ik wel dat het kan. Vrijen en klaarkomen en dan daarna weer doorgaan met vrijen en opnieuw ejaculeren. Zeker op jongere leeftijd.