Wondje op eikel na masturberen met kussen, wat nu?

De laatste tijd masturbeer ik alleen d.m.v. een kussen dubbel te vouwen en er 2 elastiekjes om te doen, dan ertussenin stoten. Werkt prima alleen heb ik na afloop wel een soort verschrompelde en droge huid op mijn eikel. Gisteren werd het zelfs een wondje, ik deed gewoon rustig aan, nu heb ik geen idee wat ik moet doen. Het was eerst een rood puntje van het bloed nu is het bruinig? Toch geen ontsteking? Voortaan een glijmiddel gebruiken of zo?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Dat wondje komt waarschijnlijk omdat wat jij gebruikt niet bedoeld is daarvoor. Waarschijnlijk droogt alles uit en gaat het schuren.

Koop gewoon een zogeheten 'pocket pussy' om mee te masturberen. Dan kun je je veilig uitleven.

Voor nu even rust nemen, laat het wondje eerst genezen.
Ritsuka