Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een wijde vagina en ben 23 wat tegen doen?

Ik heb last van urine verlies en ik voel niks van de sex wat doen ?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn hiervoor meerdere mogelijkheden.
1. Ga naar de huisarts. Deze zal je in ieder geval doorverwijzen.
2. Ga naar de bekkenfysiotherapie. Zeker voor het urineverlies kan dit baat hebben. Veel bekkenfysios hebben ook een seksuologische aantekening, maar hier kan je om vragen. Vraag ook naar een geregistreerd bekkenfysii. Hiervoor is de huisarts overigens niet nodig.
3. Seksuologie. Hiervoor is een verwijzing mogelijk. Deze kan je helpen met het deel genieten en ook wel wat voelen.
4. Uroloog. Voor het urineverlies. Deze zal meestal wel eerst bekkenfysio aanraden. Maat wellicht dat er een medicatieve oplossing is, maar de meeste zullen eerst kijken naar wat oefeningen opleveren (maar je wil niet een fysieke oorzaak uitsluiten).
5. Gynaecoloog. Iedereen heeft een verschillende vagina (in ieder geval ca de helft van de mensen). De een wat nauwer of wijder dan de andere. Wellicht valt het binnen de marges. Maar als het niet zo is, is er wellicht ook weer een fysieke oorzaak die mogelijk behandeling nodig heeft (hoeft natuurlijk niet).
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Je kan kegel exercises doen om je spieren te versterken , verder zou ik aanraden naar een gynaecoloog te gaan
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding