Kan je 4 jaar lang met soa rondlopen zonder te weten en je partner ook niet?

Ik heb 4 jaar geleden iemand ontmoet en wij zijn 4 jaar gelukkig samen maar voor mijn huidige partner mijn ex man was per keer vreemd gegaan daar door waren toch gescheiden en ik met mijn stomme kop niet me laten testen op soa, en ik heb nu een tijdje nou last van naar de sex met mijn partner beetje roze Bloeding en ik weet 100% dat mijn huidige partner is niet vreemd gegaan is en ik ook niet maar dat ik een eens dit heb snap ik helemaal geen bal van Ik ben inmiddels bij mijn huisarts geweest en hij heeft twee test gedaan test soa test iets uit baarmoeder gehaald het is zodat ik drie weken lang moeten wachten en ik heb echt moeilijk mee dat Ik zo lang moet wachten.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Lichte bloeding kan ook duiden op zwangerschap, is dat al getest?
tinus1969
3 jaar geleden
Is er al een diagnose of er echt een SOA is en zoja welke? Met sommige SOAs (chlamydia is berucht) kun je inderdaad jarenlang ongemerkt rondlopen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Beste Ritsuka,en Tinus 1969.
Bedankt voor jullie reactie, En nee ik had geen zwangerschap test gedaan omdat ik nog ongesteld ben geworden. Beste Tinus1969 Ik moet nog drie weken wachten voor de uitslag van de huisarts dus ik weet het nog niet wat zou zijn afwachting en ik heb ook 2 keer zelf test van Kruidvat chlamydia getest maar beide waren negatief dus ja toch maar afwachten op uitslag van de huisarts. Ik heb gewoon stress van zo lang wachten maar niets aan te doen.

Het beste antwoord

Zeker vrouwen kunnen een SOA hebben zonder dat te merken. Mannen merken het vaak eerder / beter.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel HannekeJ, voor je reactie en het is fijn om het te weten.