Vagina smaakt zuur. Wat kan ik hier aan doen?

Mijn vriend heeft me gebeft en vond mijn vagina heel zuur smaken. Kan ik hier wat aan doen want het maakt me best onzeker. Terwijl het eigenlijk best leuk is vind hij het nu onsmakelijk. Soms heb ik ook een lichte nare geur afkomstig van mijn vagina, geen idee of dat er wat mee te maken heeft. Heeft iemand tips wat kan ik hier aan doen? Of is er een middeltje om je vagina voor een korte tijd/permanent minder zuur te krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.2K
Amadea
3 jaar geleden
Het is juist goed om daar een zuur milieu te hebben, want dat vermindert bacteriën en daarmee wildgroei van ziekteverwekkers die verantwoordelijk zijn voor infecties.
ronron1212
3 jaar geleden
Te zuur is ook niet goed @Amadea
ronron1212
3 jaar geleden
Ga eens langs bij je huisarts.
Ritsuka
3 jaar geleden
Ga eerst gezellig samen douchen, dan kunnen jullie beiden de regio beneden schoonspoelen. Geen zeep gebruiken, gewoon water.

Antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik niet teveel dingen gaan kopen of gebruiken omdat het slecht is..! Wel gebruik ik vaak sudocreme dit doe ik niet tussen de schaamlippen etc maar wel op mijn vagina waar normale huid zit. Dit ruikt erg lekker. Maar als mijn vriend me wil beffen dan zorg ik dat ik het optijd heb opgedaan zodat het een beetje kan intrekken... hopelijk heb je hier iets aan. Super vervelend probleem maar toch niet extreem veel aan te doen