Bestaat er online gay dating dat niet enkel om seks draait?

Mijn vraag is denk ik al vrij duidelijk.
Waar ik benieuwd naar ben is of er een mogelijkheid is voor homo's
om te daten zonder dat het om seks draait.
Gewoon, het normale daten, in de zin van elkaar leren kennen op een normale manier.

3 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Kan dat niet op een 'standaard' dating site?
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Ja hoor, bij Parship en E-matching bijv. (waarschijnlijk ook wel bij anderen) kun je aangeven dat je met iemand van hetzelfde geslacht wilt daten.

Antwoorden (1)

Kijk eens op de site Datingwebsites: www.datingwebsites.nl
Linkerkolom: rubriek Gay en Lesbian Dating.
Daar staan op dit moment 64 websites vermeld. Lees van deze websites eens alle beschrijvingen en vooral alle reviews. Verreweg de meeste sites zullen afvallen maar er zit vast iets bij wat je zoekt of wat in de buurt komt.