Kan ik met mijn kleine penis een meisje ontmaagden en bevruchten?

Ik wordt over 2 maanden 18 jaar, en heb een erectie van 10/11 cm ik ben echt onzeker. Ik heb nog nooit sex gehad tot nu toe, maar mijn vraag is zou ik in staat kunnen zijn om een meisje te kunnen ontmaagden en ook te kunnen bevruchten?
Graag serieuze antwoorden alstublieft!
Dankuwel.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Ja dat kan allemaal prima
annaelizabeth
3 jaar geleden
Ja! Trouwens veel vrouwen vinden een heel lange penis niet eens leuk aanvoelen... Het kan pijn doen. No worries!

Antwoorden (2)

Tuurlijk joh. Het maagdenvlies zit amper 3 of 5 cm diep.
En hoe denk je dat de mensen in Birma of India kinderen krijgen?
Daar is de gemiddelde penislengte maar net 10 cm.
Gemiddeld dus.
Varierend tussen pakweg 3 en 20 cm.
3 jaar geleden
Geen zorgen! Waar mannen zich vaak in vergissen, is dat de dikte ook zeer belangrijk is. Het is zelfs zo, dat de meeste vrouwen liever een kortere en dikke penis hebben, dan lang en dun.

Mijn advies is, mede dit de eerste keer is. Om het meisje bovenop te laten. Of te wel, Cowgirl. Maar, laat haar op je liggen i.p.v zitten.