Hoe komt die hele erge pijn van seks?

Afgelopen weekend ben ik ontmaagd door een gast. Ik was bij hem thuis en ben al mijn hele leven nerveus over seks. Tijdens de daad deed het heel erg veel pijn, het enige dat door mijn gedachte ging was wanneer houd het op. Op het gegeven moment zei ik een paar keer stop en dan ging hij over naar een ander standje. Toen ik thuis kwam zag ik ook dat ik had gebloed. Het is nu twee dagen verder en vanaf dat moment tot nu weet ik niet hoe ik me moet voelen. Ik kan wel janken maar ik heb geen spijt. Ik heb echt geen idee wat ik hiermee aan moet en vraag me af of iemad tips heeft of uitleg..

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
16.4K
Nimaro
3 jaar geleden
Tijdens de eerste keer sex scheurt het maagdenvlies, vandaar verlies je dan ook je maagdelijkheid, het is hartstikke normaal dat het gaat bloeden, in sommige geloven is het juist traditie dat het getrouwde stel na de huwelijksnacht een doekje laat zien met bloed aan de vader om aan te tonen dat ze nu echt is ontmaagd.
Ik heb geen ervaring met hoe lang de pijn zou horen te duren.
Je bedpartner had wel wat beter naar je mogen luisteren denk ik
Ritsuka
3 jaar geleden
Vervelend dat je eerste seks ervaring zo vervelend was. Zorg de volgende keer dat er meer voorspel is, als je opgewonden bent gaat het een stuk beter. Wat glijmiddel kan ook helpen. Doe je wel eens aan masturbatie? Leren wat jij lekker vind is belangrijk.
Ritsuka
3 jaar geleden
Zorg de volgende keer voor goede communicatie, zo te horen hield deze jongen geen rekening met jou.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er kunnen allerlei oorzaken zijn voor de pijn. Wanneer je seks hebt en opgewonden wordt, ontspannen je bekkenspieren zich en maakt je vagina vocht aan. Dat is nodig om pijnloos seks te kunnen hebben. Misschien was je te gespannen en heb je daarom je bekkenspieren en de spieren bij je vagina te veel aangespannen, dit kan als het ware een verkrampende reactie geven en dan kan het veel pijn doen. Het kan ook zijn dat je je niet opgewonden genoeg voelde en daardoor te weinig vocht aanmaakte. Daarnaast is het mogelijk dat je je nu extra emotioneel voelt omdat seks hebben natuurlijk toch bepaalde hormonen losmaakt, en er is toch iets gebeurd waar je al lang nerveus over bent geweest. Het is belangrijk om altijd te doen waar je zelf achter staat en goed je grenzen aan te geven. Hopelijk voel je je snel fijner!

Antwoorden (1)

Je was niet op je gemak en dat is niet de bedoeling. Je deed het met zijn tweeën, heel egoïstisch van hem. Juist omdat je je nerveus voelde, was je lichaam zeer waarschijnlijk onvoldoende ontspannen waardoor het pijn deed. Let goed op jezelf hoor! Je kan het met hem bespreken en daar hoort hij begrip voor te hebben. Als hij het wegwuift, weet je hoe laat het is...