Kan je iets (zonder dokter) doen aan een opzwellende voorhuid?

Mijn voorhuid is opgezwollen door het gebruik van een penispomp (elektrisch). Had geen idee dat er nevenwerkingen konden optreden. Heb er 3 keer gebruik van gemaakt en nooit langer dan 10 minuten aan 1 stuk

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.6K
crispy
3 jaar geleden
wat zou je er dan aan willen doen?

Antwoorden (1)

De zwelling, veroorzaakt door de bloedvaten die in de voorhuid zijn gebarsten, zal waarschijnlijk na een paar dagen vanzelf wegtrekken.
Deze zwelling is dus waarschijnlijk maar van tijdelijke aard. Maar de gevolgen van het gebruik van de penispomp kunnen veel ernstiger zijn en blijvend. Daarom wordt het gebruik ervan ook afgeraden.