Kan ik zonder mijn vriendin zwanger te worden onveilige seks hebben na het klaarkomen?

Uitgebreidere vraagstelling: Wij willen graag gewone seks hebben, lichaam tegen lichaam zonder iets ertussen. Alleen ik wil haar natuurlijk nog niet zwanger maken, een beetje jong, en wij vroegen ons dus af of je ook nog seks kan hebben na het klaarkomen buiten de vagina en daarna zonder voorbehoedsmiddelen seks in de vagina kan hebben, zonder zwanger te geraken. Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Waarom slikt ze niet gewoon de pil?
Pieterke
3 jaar geleden
Nogmaals: Jullie spelen een gevaarlijk spel! Natuurlijk kan je vriendin dan zwanger raken. Neem in hemelsnaam voorbehoedmiddelen en laat je eens goed voorlichten!
Utrecht
3 jaar geleden
Uit jouw vraag krijg ik niet het idee dat je hebt opgelet tijdens de biologie-les middelbare school.
Redelijke kans dat je vriendin hier zwanger van kan raken. Gebruik voorbehoedsmiddelen zoals condoom en/of de pil!!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Anno 2020 schrik van een dergelijke vraag. Condoom en pil lijkt me beter

Antwoorden (1)

Als je na een orgasme je vriendin gaat penetreren, dan loop je de kans op een bevruchting. Na een orgasme kan het nog wel enkele uren duren, voordat álle spermacellen van- en uit je penis zijn verdwenen.
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Ook het voorvocht kan al genoeg zijn
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ga eerst lekker knuffelen samen(met de kleren aan) en ga jullie beiden eerst eens heel goed voorlichten over zwangerschap en voorbehoedsmiddelen. Nog tijd zat voor sex
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt :)