Pijnlijk gevoel rond urinebuis na het klaarkomen, wat is daarvan de oorzaak?

Ik ben een man van 20 jaar en heb dit al zo lang als dat ik klaar kom. Het is niet een actief pijnlijk gevoel, alleen als ik weer een erectie krijg. Dit gevoel blijft vaak zo’n 10 tot 12 uur. Daarna kan ik weer een erectie krijgen zonder enig probleem

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K
Pieterke
3 jaar geleden
Vraag het eens aan de huisarts. Misschien moet je doorverwezen worden naar een uroloog.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit is iets om met je huisarts te bespreken. Hij of zij kan je hiermee helpen. Er zijn verschillende oorzaken aan te wijzen namelijk feitelijk. Er is dus geen goed antwoord te geven. Helaas.

Antwoorden (1)

Misschien ben je allergisch voor sperma. Plassen als je klaar bent, kan ook helpen.

Misschien even langs de dokter?
Succes!