Kan je 2de keer bloeden na u eerste keer ontmaagding?

Ik heb mijn eerste keer seks gehad ongeveer 1jaar geleden, en ik wil het nog lang niet meer doen. Kan dat zijn dat ik nog een keer kan bloeden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (1)

Je kan altijd een keertje bloeden tijdens de seks. Als je bijvoorbeeld niet nat genoeg bent, of je bent wat fanatiek bezig, dan kan er een haarvaatje in de vagina knappen, waardoor je wat bloed hebt. Maar veel zal het niet zijn.
Als je wel veel bloed hebt tijdens of vlak na de seks, en het is niet in de buurt van je menstruatie of stopweek van de pil, dan moet je wel de huisarts bellen.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
je WIL graag bloeden tijdens de seks?
Is dit omdat je bij een religie zit waarbij je maagd 'moet' zijn en dit moet bewijzen door te bloeden?
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik ga je daar namelijk niet mee helpen, het hele idee dat je bij de 1ste keer seks bloed is ook dikke onzin. Vaak is het maagdenvlies (wat alleen een dun ringetje weefsel rond de vaginamond is) namelijk al gescheurd of uitgerekt door sporten of het gebruik van tampons.