Wat gebeurt er als je door een natte droom heen slaapt?

Denk of droom je tijdens deze zaadlozing aan iets of bevind je je in een ander soort fase? Want soms is het zo dat je dr niks van gemerkt hebt dan kan je toch ook niet weten waar je op dat moment over droomde? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is anders licht ik het even anders toe.

Alvast bedankt voor de reactie!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Een natte droom is een doodnormale biologische reflex die zich bij iedere willekeurige jongen of man spontaan kan voordoen.

Hoewel de term ‘natte droom’ suggereert dat een spontane nachtelijke zaadlozing te maken heeft met je dromen, is dit in de meeste gevallen niet waar. Negen van de tien keer is een natte droom een spontane ontlading van spanningen, emoties en/of conflicten. Een natte droom is dan ook een natuurlijke manier om lichamelijke en mentale spanningen kwijt te raken.

Soms is een natte droom wél gerelateerd aan de inhoud van je dromen. Zo kan het zijn dat je overdag seksueel opgewonden bent, maar geen orgasme bereikt. Als je vervolgens ’s nachts over iemand die je erg aantrekkelijk vindt, is de kans groter dat je nat droomt.
. . .
's nachts droomt over iemand
ʹs nachts
Toegevoegd op 05 januari 2020 17:12: tekst