Weet iemand waarom ik niet kan klaarkomen?

Ik ben een jongen van 17 jaar en ben mijn hele leven lang al gay. Ik heb nooit iets voor meisjes gevoeld kwa love maar alleen die leuke jongens. Nu is er een jongen bij mij op school waar ik vanaf klas 1 super verliefd op ben en ik kom er nu in de 5e pas achter dat dat gevoel wederzijds is.

Wij hebben er nu een aantal dates erop zitten en afgelopen week wilden we "het" eens gaan proberen. Hij begon met pijpen en het was erg lekker dus toen ging ik hem pijpen. Toen hij mij weer ging pijpen deed het mij ineens soort van pijn. Kan het gevoel niet helemaal goed omschrijven maar pijn komt het beste in de buurt. Dus ik probeerde me weer te ontspannen en toen ging het wel weer oké. Na 10 minuten ofzo kwam ik nog niet klaar en na 20 minuten nog steeds niet terwijl het soms wel zo voelde maar het hoogtepunt net niet berijkt werd. Dus toen heb ik hem maar weer gedaan en in 5 minuten kwam hij... Hij heeft het nogmaals geprobeerd en dan pijpen en aftrekken en snel en traag en een video erbij en anaal maar niks wou...

Achteraf voel ik mij er wel onzeker over en aftrekken in m'n uppie wil wel. Ook voel ik me wel rot tegenover hem want hij trok echt alles uit de kast

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K
walter
4 jaar geleden
"... want hij trok echt alles uit de kast"
Ik moest lachen om deze zijn in deze context :) Maar waarschijnlijk was je te gespannen.
Ik kwam ook niet klaar bij de eerste keer seks.

Antwoorden (2)

Volgens mij was je nog te gespannen , en dan blokkert de sperma toevoer naar de penis en begint het pijn te doen, heb ik wel eens gelezen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
O oké, dat wist ik niet. Zou wel kunnen idd want ja ik vind hem zo leuk en ben zo trots dat hij met mij wil dan ook nog. Maar ja de volgende keer zal wrs nog spannender zijn want ja stel ik kan dan weer niet...
Tnx voor je reactie, zal er zeker aan werken
Sommige mensen hebben moeite om klaar te komen. Het lukt niet of het duurt heel lang. Dit kan diverse oorzaken hebben zoals:

je bent gespannen
Je bent met je gedachten ergens anders.
Bang om een raar geluid te maken
Te veel de focus leggen op het bereiken van een orgasme
Je denkt dat het toch niet gaat lukken
Het gebruik van medicatie