Ik ben bang Dat ik een tampon achter mijn tampon heb geduwd kan dat en hoe krijg ik die er uit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
SamDot, ja dat kan!
Niks om je voor te schamen.
Ook als je het niet zeker weet: onderneem iets.

Antwoorden (2)

Laat je moeder je helpen met een lange stompe pincet. Mocht het niet heel makkelijk gaan, laat dan de huisarts er naar kijken. Hij heeft er het juiste gereedschap voor.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
HeerVoldemort
4 jaar geleden
- van mij.
Als er echt 2 tampons ingebracht zijn en je krijgt deze er niet uit door zonder iets in te brengen, meteen de dokter bellen. Niet zelf gaan klooien met rommel inbrengen. Dan kun je schade toebrengen etc etc.
Maak je handen eerst goed schoon.
Ga rustig liggen en probeer je te ontspannen.
Als je ontspannen bent, ga je rustig met een vinger in de vagina om te proberen het touwtje van de tampon te voelen. Voel je het touwtje, probeer er dan rustig aan te trekken. Dit gaat natuurlijk niet makkelijk, omdat het touwtje er niet uithangt.
Het is fijn als er iemand bij je is die je vertrouwt: moeder, vriend, vriendin.

Voel je niks, wil het niet zeggen dat er niks in zit!
De tampon zelf zul je waarschijnlijk sowieso niet voelen (te hoog).

Maak dan een afspraak met de huisarts, liefst vandaag nog.
De huisarts kan de vagina wat spreiden, zodat hij de tampon steriel kan verwijderen.

Wat moet je echt niet doen?
De tampon laten zitten, want de tampon gaat infecteren!
Met scherpe of spitsen voorwerpen naar binnen gaan, want je kunt de vagina beschadigen. Echt nooit doen!

Je bent niet de eerste die dit overkomt en gaat overkomen. Bij twijfel, altijd werk maken van het feit. Liever een vergissing, dan een tampon dagen, weken laten zitten.

Succes!

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/115152-tampon-vergeten-of-kwijt-wat-te-doen.html
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
En schaam je niet voor de huisarts. Die is wel wat gewend in dit opzicht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Een huisarts haalt ook andere voorwerpen eruit dan alleen een tampon.