Ik voel mijn tampon de hele tijd hoe komt dit?

Ik heb voor het eerst ene tampon gebruikt. Ik heb hem ongeveer tot 2,5/4 vinger ingebracht. Maar ik blijf hem maar voelen bij elke beweging. Ook voelt het alsof ik moet plassen. Heb ik wat verkeerd gedaan? hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ben ook pas voor het eerst ongesteld misschien is mijn vagina er nog niet aan gewend?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zit niet hoog genoeg. Koop een tube witte vaseline. Doe dat op de punt van de tampon of inbrenghuls. Dan glijdt de tampon beter.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
het kan ook een verkeerde tampon zijn. Niet elke vagina is hetzelfde dus misschien zijn er andere die beter passen. Je moet hier zelf was in vinden. Nog veel suc6 hiermee
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@WilcoZas, als er een kindje door past, moet een tampon zeker lukken.
Natuurlijk doe je er niet meteen de dikste in. Maar met zwemsport zou ik minimaal een 'normaal' inbrengen.
Ritsuka
5 jaar geleden
Probeer eens een kleinere maat tampon, of 1 met inbrenghuls
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Wanneer je hem voelt, zit hij niet goed. Probeer idd met een inbrenghuls. Zo kun je hem zo diep mogelijk inbrengen.

Antwoorden (1)

Misschien toch niet ver genoeg ingebracht. En je zei dat het de eerste keer is dat je ongesteld bent, misschien bloedt je nog maar weinig, dan kan het inbrengen soms niet zo fijn gaan. en gaat het wat stroever, zodat hij niet lekker op zijn plek valt. Dan is een maandverbandje misschien tijdelijk wat prettiger
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je wel voor dit antwoord, maar ik zit op waterpolo en ik vind het een beetje vies om zonder tampon dan te gaan zwemmen.
Ik weet niet hoeveel bloed je normaal verliest maar ik dacht dat ik redelijk veel had!?
Ritsuka
5 jaar geleden
Niet gaan zwemmen zonder tampon, dat is besmettingsgevaar. Sowieso is de kans groot dat je een dikke rode streep langs je been hebt lopen als je uit het water komt.
anneliez
5 jaar geleden
Nog eens rustig proberen dan, het is even wennen, maar opeens zit hij goed