Ja, en dat heeft alles te maken met de afnemende hoeveelheid testosteron bij het ouder worden. Plus dat sowieso alle lichaamsprocessen wat stroever worden bij het verstrijken van de jaren.
Individueel zijn er echter grote verschillen. Sommige mannen van 30 hebben geen interesse meer in zex, terwijl er ook mannen van 60 of 70 zijn die een vrouw elke dag willen en kunnen uitputten.
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Plus.
Btw libido en erectie zijn wel verschillende dingen.